Vår bästa tid är nu

Yes sir, här kommer uppdateringen.

Vaknade av att jag mådde spyilla, känns som att det har hänt väldigt ofta de senaste dagarna.
Tror att min magsäck har utvidgats också, för jag är hungrig konstant.

Jahaja, anledningen till att min skönhetssömn blev rubbad inatt
heter Erik Palmèn. Han våldsgästade mig vid 02.00 inatt.
Inget jag klagade så väldigt överdrivet på.

Mösspåtagning 09.00 imorse, åkte sedan ner på stan med mina två kompanjoner och käkade glass.

Och ikväll är det vikingafest i sandviken. Prima liv!




Kommentarer
Postat av: emma

oj, två inlägg på samma dag :)nu ska jag också skriva

2008-05-28 @ 15:17:49
Postat av: e Ö

Äru pregnant petra? Morningsickness och hungerkänslor.. hmm

2008-05-29 @ 14:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback