battle of one


idag är det fredag. och jag försov mig igen ..
gick den äckligt långa vägen till skolan i blasket
och blev dränkt om fötterna. det är ju nästan så man vill grina !
50 minuter tog det, och mp3 är paj. fan !
hade bara en fjuttig svenska lektion också.
jag hade stor lust att kasta något hårt i en viss Mr. J`s huvud.
mm, jag är så fruktanvärt lättretlig ibland.
hoppas den här dagen slutar bättre än den började ..

jag undrar när c slutar jobba idag. jag är i stort behov av hennes hjälp.
ska nog ringa och höra.
måste sysselsätta mig så jag överlever det här ..

kanske återkommer.
adjö

wake me up before you go-go


jag är trött. har försovit mig igen.
skulle va kul o veta exakt hur många gånger det har hänt under mina snart 12 år i skolan.
well well.

jag ska väl äta frukost och ta en dusch nu
så jag hinner till engelskan iallfall. ulla in me heart !
ciao bella, eller ja. c.


-

17.12

det har inte gått så bra för mig idag.
hade ju planerat att åka ner till engelskan.
tog väl ungefär 1 timme att cykla till skolan (!)
halt utav bara fasen var det, ramlade 3 gånger innan styrars. skit snö !
sen gick jag och emma runt och klagade på det mesta. fast mest vädret.
+ människor som log. hatar glada människor när man själv är irriterad! ;p
c skjutsade hem oss till kil-maris väg.och vi packade på oss kläder
och åkte lite snowboard i backen.
Jag har längtat ! :) måste ju fixa upp balansen lite också
till Åre vecka 4. Jihaow !


nehej. nu ska jag städa i väntan på att c kommer hem.
hola


its a beautiful lie

och den här är till e. för att hon är bra och för att jag måste ;)


jag har inte ens nå vettigt att skriva ..
ont i halsen har jag. det kom bara sådär poff.
jag ogillar stark att ha ont i halsen.
jag får på någe konstigt vis alltid lust att träna när jag får ont i halsen.
bara för att jag inte kan ... det är väl typiskt. jag som är världens slöaste.

jag önskar man kunde hoppa en sisådär 5 år. så jag slapp fatta såna där jävla piss beslut.
eller så kanske man kunde anställa någon som fattade dom åt en?
ja, bra ide petra!

nehej. nu ska jag fortsätta trycka i mig godis.
ciao