turn the palm of my hand up to face the skies

ugh. är i kritrummet i skolan.
igår bowlade jag med min vän, simon färnqvist.
Han vann, fast jag var bättre! Och hur det går ihop får förbli ett mysterium.
Sen åt vi pizza och kollade på film som dom tjockisar vi är.

Jaha, katarina har nog tänkt att jag skulle göra svenska arbetet nu,
men jag har ingen ork .. as usual.
Får bli att jag gört hemma istället i sista minuten.
Magsår var ordet !
Men snart .. jätte snart är det sommarlov och jag ska sova till 12 var dag!

Ska hem till simon efter skolan, han skulle laga mat till mig. Kind kind man! :)

farewell

jag är en kärleksmaskin


jag har booyat med världens sexigaste man, som också är sångaren i världens bästa band.
det känns lite smått underbart!

må kraften vara med dig

geografi arbetet klart nu. Känns förjävla skönt o ha något klart.
men tanke på allt annat som måste göras.

imorn blir det bio, piraterna 3, 23.59.

jag har en oro klump i magen, det är blä!







i dont know why you say goodbye
i say hello

are you not entertained?

idag har jag bytt rum med min lillebror
jag har caroline har varit flitiga som bin, hela dan har vi  hållt på.
bra blev det också :) även fast mitt rum inte är klart på långa vägar.
vi köpte en fet godispåse och en cola för mödan.
den här veckan kommer bli kul, och jobbig!
20 och åter 20 ton arbeten som ska vara inlämnade, menmen ..

nu ska jag nog kolla om caroline ville kolla på film  med mig.
adjö.


there's plenty more fish in the sea

min vän är min vän.
jag väntar på min vän som är min vän nu.
min vän är seg som vanligt.
jag är sjuk. det är väldigt jätte trist.
nästa vecka blir kul.
först blir det piraterna 3 på bio på tisdagen
sthlm, polishögskolan och grönan på torsdagen
och
sthlm, globen och 30 seconds to mars på fredagen.
rätt så härlig vecka må jag säga :)

och jag längtar fortfarande till sommarn, till peace and love om det nu blir av.
och till umeå och burströms, och vilhelmina och whalströms. och norge?
och gotland?
och till tärna badet, och till lånsta, och till fintorps, och till grillpartaj!



GRRRRRR!


Cause im a fool without you pretty baby


morsning.
sitter i skolan och väntar på bussen.
min hals dödar mig, och min mage också.
min vän .. nej, jag vet inte om det är min vän längre.
det är svårt o veta vart jag ska ställa mig.
fan va krångligt det ska vara. blä.
jag längtar till sommaren som en tok.
usch, nu ska jag gå och kräkas.

hejdå