hump de bump



oh well, ännu en dag närmare skolstarten har passerat.
en helt värdelös sådan.
Jag har tittat lite på filmen "festival" och resten av dagen
har gått ut på att göra ett impossible quiz, som verkligen var impossible!
jag och c fastnade på samma ställe.

Men helgen gick dock inte av för hackor.
I fredags var jag som sagt med simon hela dagen,
och det är ju alltid lite mysigt måste jag väl erkänna :)

i lördags var las familios på släktträff uppe vid månsan.
och sen på kvällen var jag och fray och partajde på hebykarnevalen.

"för ingen har det så bra som jag,
för ingen har det så bra som jag
för ingen har det så bra som jag.
förutom brorsan såvitt jag vet
för han ligger i spriten på riksmusèt"


och i söndags var gangbanget hem till äpplet och åt fluffkaka och konverserade om diverse roliga ting :)


det är förargligt att världens snyggaste kille har varit här o plingat på när inte någon varit hemma.
det är förargligt!
hädanefter ska jag vara hemma varje sekund av varje dag! :P
grattis niklas burström by the way som fyller 23 idag!
förargligt, ja.





ja, det får väl duga för denna gång då?!
feel good and well / petra with the page

89237-68


babycakes

jaha. då var det lördag.
igår umgicks jag med simon hela dagen.
vi låg och segade ungefär hela dagen fram till 18.00
då gick vi hem till simon fader och åt middag. Jävulskt gott!
Sen gick vi vidare hem till janne för där var det fest.
Jag blev full och det var kul :)
och idag har jag led-problem, haha!

ska väl gå och torka håret nu.
vi ska på släktträff klockan 2.
och sen ska jag på heby karnevalen och radera hjärnceller.
tjipong.