if you got the money, i think it would be funny


sommar känslor så jag kan spricka. Jävla H&M katalog.
två bikinsar har jag hittat som jag ska inhandla snarast.
caroline har fått jobb på järnboden.
hon kommer sluta gul o blå om hon inte åker med till villis i påsk.
Ska få måla plankor med far också , allt för kosing.
lär fixa pulver snart och piller ska jag fixa av emma.
got a good feeling about this :) (jag ska inte knarka)
simon syster har fått en dotter. stella. lylos !
det är inte långt kvar nu.
yesyesOHyey

89237-56

my little pretty one


Konstanta smärtor sedan i fredags. life is life.
det här är andra dagen jag är hemma från skolan, skönt.
på påsklovet blir det te o åka upp till norrland. och det ska bli så fruktansvärt skönt!
25 maj ska jag, mikaela och caroline på 30 seconds to mars (dock bara förband, men va fan!)
och sen .. sen är det typ juni och sommarlov, peace and love, norrland igen, sola, bada, grilla, partaja.
Och sen är det höst, fylla 18, och bara 1 år kvar i skolan :)
det går bra nu, kompis det går bra nu.´


äh. va fan. jag uppdaterar ju inte så ofta så jag kör 2 gånger idag.
som ett mirakel försvann smärtorna helt idag vid 17.
jag for med far min ner till lärkan för att sola. det var mycket skönt.
efter de så ringde min mate simon, han längtade så innerligt efter mig
så han skolkade från jobbet och vi åkte till rättan för att köpa godis.
Efter det for vi till hans lägenhet som han fått nykeln till idag
det såg ganska trevligt ut även fast det inte var någe möbler osv.
fanns inte så mycket lampor heller, och det skulle såklart den godhjärtade
simon färnqvist utnyttja. Han skrämde nära livet ur mig när jag stod i köket.
Han bara stod där o stirrade i mörkret och han svarade inte när jag pratade med honom.
Jag spöade han efter det lite smått ..
Sen forde vi och hyrde film, med han som är med i Napoleon Dynamit i.
Han är så rooooolig så det är inte klokt.
Åkte hem till min lya och kikade på den. Sen for gayen hem för ungefär 1 timme sedan.

Imorgon ska  jag till den kära skolan, kungsängsskolan för att vara exakt.
Efter det ska jag fara o gymma med min goda vän Emma Hising.
sen ska jag nog sova ..

På lördag blir det antagligen fest hos kärleksparet.
Och nu ska jag gå och kolla på sex and the city :)
hejhej


shake it


HejochHå
Torsdag 1 Mars 2007
om ca 30 minuter ska jag trippa in i duschen
och sen ska jag fara till bög-doktorn.
Min mage gillart inte .. Länge sen jag var såhär nervös.
Förra gången jag skulle dit spydde jag föra för att jag var så fruktansvärt nervös.
mm, men det är nog inte lika farligt nu. hoppas jag ..
kommer iallafall vara skönt när det är över.
Kanske uppdaterar senare ..
shalapptatappochhej