please Mr. Postman


hey jude.

väckt av ett dåligt sms + en jävla massa smärta.
cyklade ner (i 9 jävla minus) och fikade med emma på johanssons.
filosofi och religions lektion.
åkte hem till emma och fixade med de nya projektarbetet.
sen blev de joggingrunda och färskpressad apelsinjuice
och en jävla massa skratt när lotta skulle testa löpbandet.
jag kunde inte ens stå på benen, så kul var det!
- hjälp, snälla hjälp mig! :D

imorgon är det torsdag. mindre kul.
men sen är det fredag.

.. och sen söndag efter lördag.






hello hello
i dont know why you say goodbye i say hello



   


pleased to meet you


bra helg.
utgång i västerås i fredags, roligaste på länge.
heby + charader i lördags.
heby + världens bästa erik idag :)


nu blir de säng, varmchoklad och film för min del.
om en vecka befinner jag mig i Åre. cant wait!


sunshine in a bag


uppstigning 6.15 för att jag var för pigg för att fortsätta sova.
de är en stor dag gott folk!

roligaste dagen på väldigt länge.
"han dog aldrig, så jag gjorde slut istället"
ett tack till bodil, bra kämpat! HAHA!
fika med världens bästa människa efter skolan.


så väldigt jätte kort kvar till Åre också. och så väldigt jätte bra stuga vi kommer bo i.
så väldigt jätte kul att åka snowboard. och så väldigt jätte full jag kommer vara.





1 månad ergos 31 dagar ergos good shit !


dont have a cow


säger som kent
jag vill ha din ryggrad här
fäst den i mig.
  
yes sir i would like that.




nu måste jag äta innan jag sprängs av hunger.


all the boys who the dance floor didn't love


fjortonde januari.

mp fyller 10 idag. sista året han kan visa hur gammal han är med fingrarna.
congrats littlebroder.
    

idag vaknade jag i det nya rummet när klockan var ca 9.30
det var topp 10 det underbaraste jag varit med om.
skit mysigt och jag var på skit bra humör.
lyckades t.om ta mig till första lektionen i tid. mäktigt stolt :)


kanske skulle låtsas vara ansvarsfull för ett tag
o göra nutida konsten, religionen
eller varför inte kära kära kära engelska c;

as assistance, in the farm of money, food, clothing or goods, given to alleviate poverty without the requirement that the recipient enter an institution.


HAHA, vilket skämt!



sing until your lungs give out


oj vilket dåligt humör jag blev på.
värsta helomvändningen från förra gången ..
med det är ju jag i ett nötskal de. humörsvängningar så det är inte klokt.
tror jag behöver sova .. och äta.
och sluta tänka på dåliga ting.


ska tvinga stor p att hjälpa mig få upp sängen nu.
sen ska jag ligga i det tomma nya rummet
kolla på film
dricka varm choklad
o vara surig för mig själv.


sen väntar en ny skolvecka. och jag har en miljard grejer att göra.
jag menar welcome to the good life som en viss kanye west skulle ha sagt.

blä

mmbop


en fredags kväll spenderad med de fyra kompanjonerna.
pizza och tp. valla vs ekeby. tror valla vann .. första gången? jamen grattis då! :D

var minidisco i mitt rum nyss. Bra kämpat stor p! HAHA!

nej, jag ska ju fan upp tidigt imorgon.
jag och ab ska träna f-94 i handboll.
jävla mästerverk till sport det där :)


shaking all over


i got the shakes in my thighbone liksom .....
länge sen jag var såhär glad. thank you, thank you far to kind :D

MAT !


totally fucked, can't hardly fucking stand


oj va tråkigt jag har. jag saknar c. hon har flyttat på riktigt nu. känns skit konstigt.
och imorgon börjar skolan igen. 8.15. får se om man lyckas ta sig upp i tid.
lite små skönt att de bara är en termin kvar :)

stor p köpte wii idag, och guitar hero. gick kasst för mig. Har ju sämst motorik på jorden.
och sen började vi fajtas om c`s rum också. Efter ungefär 6125364234 timmar vann jag iallafall.
YEEEEES! :D

jag har massa pirr i magen. Så nu ska jag göra glädjeskutt
in i köket och sen ska jag kika på en film. 
fred på jorden, may the force be with you. feel good. må väl. 


ma-ma-ma my sharona


yes.
igår var det torsdag. Bratorsdagen.
bratorsdagen spenderades i heby (därför den heter som den gör)
jag var jobbigt glad. och det var jobbigt mysigt! :)
och idag är det fredag. snart blir de en brafredag. för snart kommer heby hit.
imorgon blir det utgång med fisen b.la. Rockland tror jag .. ska bli kul! :)

nu ska jag klä mig.
feel well.


if you got the money, i think it would be funny


imorgon är det torsdag.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

you`re pretty when im drunk


nyårsafton är nu ett minne blott. thank god!
de är så fruktanvärt överskattat!
började med fest här, riktigt trevligt! riktigt härliga människor! riktigt gott med mat!
slutade med att jag, elin och niklas drack skumpa i underkläderna. JISSES!
åkte till broddbo. hyber tråkig lokalfest.
sen kom jag vilse i STORA broddbo och emelies fulla pappa skulle försöka
förklara vägen på telefen (hahahaha) DET var nog det roligaste på hela kvällen.
när jag gick omkring i broddbo helt själv, fan va sorgligt. haha! men OJ va jag skrattade.
hemma vid halv 3, eller nåt sånt. kolla inte klockan.
käka tacos. sov.

idag är första onsdagen 2008.
planerar att käka frukost snart. sen kolla på film,
kanske gå ut o få lite frisk luft.
sen blir man väl tvungen att hjälpa c flytta.
även fast jag är starkt emot att hon gör de! kommer ha så jäklarns tråkigt här hemma!
blir kanske utgång i väserås också. time will tell.

bajs