feel good, sh-shake it, shake it.


hej och hå
då var det dax igen.
sen sist har jag varit på roadtrip med min andra hälft + l&s
mysigt indeed :)
Och i helgen var det salafestivalen, jag skakade asset med disco-kjelle
och frida & lisen. Plenty much fun!
Idag ska jag ner o fixa id, och sen har jag inga vidare planer.
kanske åker till simon en sväng :)
well well. have it good

dont forget the violence


första dagen på länge som de är soligt, thank yo, thank you far to kind!
jag låg o pressade ett tag, men nu har jag tagit en paus, jag blir så satans rastlös.
Snart kommer c hem, då ska vi åka o bada, hoppas de blir lånsta :)
jag tycker om min pojkvän väldigt mycket, även fast han är jätte dum o åker ifrån mig
till rhodos i en vecka. Blä !
Men sen ska vi nog åka iväg till gotland o öland, det sla bli treeeeevligt !
nej, nu ska jag äta sallad, sen ska jag lägga mig i solen igen.
farewell