shake it


På min lediga dag har jag
sovit till 12 och
växlat mellan att titta på tv och suttit här
så har jag pussat Tom ett x antal gånger också.
Väldigt tråkig dag med andra ord.
Men imorgon blir det fart på det lilla fläsk jag har
ska vara i skolan från 8.15 - ungefär 20.00
mässgrejsimojs.
Äh, nu orkar jag inte skriva nå mer :)
Här kommer en tjusig bild på mig och emma Lu.


89237-34


ta din gitarr min vän och kom hem till oss


jag har hört att det blir fest hos the big D ikväll.
jäkla tur det må jag säga, för jag vill verkligen inte vara hemma idag..
Nu ska jag sminka mig sen är jag redo att förstöra hjärnceller :D



89237-31

Annis och jag i bussen påväg till heby

Can you tell me which flower is going to grow?


få se nu, dem senaste dagarna har jag ..
i torsdag var jag hem till elin en stund, kollade på när hon sminkade sig
till maskerad fest ute i gullvalla. Sen 1 timme innan avgång råkade jag komma på
att jag också skulle med, och då blev det fart på mitt fläsk vill jag lova.
Jag blev en transa tillslut, en mycket vacker transa, Festen var dock inte så kul ..
I fredags (igår) vaknade jag upp hemma hos SimonF, hade aningens ont i huvudet då.
Jag fick skjuts hem, när jag kom hem duschade jag, och det var fan inte lätt att få håret rent.
Ont gjorde det också !!
Sen kom Simon och hämtade mig igen och vi åkta till Karlsson.se och kikade lite.
Sen när vi kom hem därifrån gick jag ner till bion och kollade på djävulen bär prada
med min syster och Mikaela, dålig film !
Sen gick jag hem till simon IGEN, vi åkte hem till mig efter ett tag och kollade på snuten i Hollywood 2
och sen åkte gossen hem vid 24.00.
idag har jag inte gjort något alls nästan, tittat lite på tv, städat lite.
Om ungefär en timme ska jag åka hem till äppelringen med daniels byxor
och sedan ska vi vidare till skuggan och till Elin på partaj. Det ska bli jäkligt kul! :D
och oj så mycket det här blev ..
nu ska jag borsta tänderna
hejhejhejhejhejhejhejhejhej


Im just a notch in your bedpost, but youre just a line in a song


Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt, Hurra !
Snart ska jag och carolinki till backen och åka pulkik.
Om vi har någon sådan vill säga, måste ut i Birgit Friggebod och kolla sen.
Kanske ska ta en sväng till västerås sen, tvingar nog Simon att följa med.
Måste ju ha lite galej kläder tills på lördag :)
Oh, som jag längtar till lördag, träffa Linn och Sara igen
och alla gammla 9L:are, det ska bli mucho trevligt indeed ..
Nu ska jag dricka varmchoklad, det måste man göra när det är snö ute.
adjöken


89237-30
Birgit Friggebod

89237-29
Årets första snögubbe, gjord av Caroline.