we had a promise made


4 timmar på en hård trästol.
handledarkurs, världens tråkigaste. Men goda kakor.

idag är det lördag.
Jag ska snart hem till min andra hälft, den bästa, den fruktansvärt kolosalt  förjävligt saknade
frida sterner. Helt löjligt lycklig är jag över de :D
alldeles för många månader utan henne.

ikväll blir de dans på stadens hotell med de människor jag tycker om mest.
e, e, e och f.
sug i magen har jag, för jag är så glad så man någonsin skulle kunna vara !!

nu blir det glädjeskutt till Mr. duschslang och sen "race på kerstin till det gula huset med den galna hunden"
jag är så glad så glad så glad så glad.
så glad att jag är så glad.



hit me slowly, hit me quick


sjugofemte i tredje, nollåtta.


sex dagar med min käraste medans resterande Björkvallare varit i Vilhelmina,
Katten lever, jag lever.

I torsdags var det påskmiddag med världens roligaste släkt
som inte är min egen.
Lite för mycket snaps, men ohyggligt kul.

fredag, lördag, söndag var väldigt slappa. (förutom kärleksgungan.)

och igår, yesterday, måndag, var de i jippo i heby hos hannes.
vissa blev klassade som dansbandare
andra somnade i badkaret ...

och idag är det tisdag. väckt vid 7 (?)
inte speciellt märkvärdig dag.
Gringosarna kom hem, vi åt våfflor.
Och far har blivit en grottmänniska.

imorgon är det onsdag och tandläkarn
fixa pass, och fotboll med hambamgang.

nu ska jag dö i min säng.
farväl

inte en dag yngre


klarade hela onsdagen. thank you far too kind.
svenskaC provet gick strålande ..... fadäs?
somnade på filosofin
och 50 kilo skratt med ljungman och hising
 (antagligen första gången jag använder hennes riktiga efternamn)
men nu är jag iallafall någon slags proffs på sovjetunionen och Berliner mauer.

imorgon åker de fem gringosarna till nordligare breddgrader
och lämnar mig ensam med det svarta äcklet.
jag är rädd. får se hur länge jag överlever.

näha. sängen nu kanske. oj va det inte kommer vara svårt att somna.
o sen är det bratorsdag.





men jag har saknat din hand
har saknat din röst
ensamma dar har jag saknat ditt huvud
mot mitt bröst
/  L.W - tidvis

samson came to my bed


blev inge 100% den här veckan, men jag är ganska nöjd ändå.
imorgon är det onsdag. inled mig icke i frestelse. tack på förhand.

och jag känner mig helt handikappad utan pengar på mobilen.




many years have passed since those summer days
among the fields of barley
see the children run as the sun goes down
among the fields of gold

you´ll remember me when the west wind moves
upon the fields of barley
you can tell the sun in his jealous sky
when we walked in fields of gold



 ?


cause it takes something more this time, then sweet, sweet lies.



hey Mr. Curiosity
is it true what they've been saying about you
are you killing me?
you took care of the cat already
and for those who think it's heavy
is it the truth
or is it only gossip?
call it mystery or anything
just as long as you'd call me
i sent the message on did you get it when i left it
see this catastrophic event
it wasn't meant to mean no harm
but to think there's nothing wrong is a problem

im looking for love this time
sounding hopeful but it's making me cry
love is a mystery
mr. Curious

come back to me
Mr. waiting ever patient can't you see
that I'm the same the way you left me
in a hurry to spell check me
and I'm underlined already in envy green
and pencil red
and I've forgotten what you've said
will you stop working for the dead and return
Mr. curious well I need some inspiration
it's my birthday and I cannot find no cause for celebration
the scenario is grave but I'll be braver when you save me
from this situation laden with hearsay

im looking for love this time
sounding hopeful but it's making me cry
and love is a mystery
Mr. Curiosity
be Mr. please
do come and find me.
Find, find me, find me

im looking for love this time
sounding hopeful but it's making me cry
trying not to ask why
cause love is a mystery
Mr. curiosity
be Mr. please
do come and find me

love is blinding when the timing's never right
oh, who am i to beg for difference
finding love in just an instant
well i dont mind, at least I've tried
and i tried, i tried.



stänga av hjärnan några månader kanske.

Macho macho man, i want to be a macho man.


det är torsdag, ej bratorsdag, och två lektioner från 100%.
oerhört händelselös dag.
engelska c imorse. klar med wby - the love of my life!
kycklingäckelsoppa till lunch.
och sen när tristessen blev som värst
gjorde jag något väldigt barnsligt men förfärligt kul, som börjar på m .. :D
o emma håller käften!
sen nutidakonst med the apegroup (alexander, petra, erik) efter att the epagroup röstades bort.
första gången jag pratat med alex sen 9an typ.

sen inhandlade moder en äckligt gräslig baddräkt till mig
som det är tänkt att jag ska ha imorgon på 80tals festen.
c, kom hit o hjälp mig, wont you please?

nej. en mazarin kanske.
stavas de med z?


glory days


so little time
try to understand that I'm
trying to make a move just to stay in the game
i try to stay awake and remember my name
but everybody's changing and i don't feel the same


    
the bomb !






  

   
  

   

            

                                                                    

  

  











erik palmèn förtjännar fasen en plats här nere
bara för att han inte har en aning om, om han har feber eller inte.

hg


jag är inte glad .. jag är det andra.
(alla svärord som någonsin funnits och som någonsin kommer finnas)

finns inte en enda liten sak som kan få mig på bra humör idag.

nu ska jag mosa en banan
och sen ska jag sova bort hela den här veckan.
bajs.


you make a dead man come


vaknade hos världens bästa erik.
det var icke topp 10 det värsta jag varit med om.
shopping i sala city. pjucks och les Couleur.
tävling hem.
svalde thaifood med c.
paintade tills handen dog.

och nu ska jag åka hem till fisen
för vi ska torska ikväll tillsammans med j, f? och e?
prima liv! :)

farväl


not very clean

igår var det fart på mitt fläsk.

fisen ringde och väckte mig 08.53, tack?
fisen och jag tog tre bilder till projektarbetet.
fisen och jag cyklade hem till henne och åt mackor.
fisen och jag åkte o solade.
fisen och jag åkte ner på stan o köpte nödvändiga ting.
fisen och jag fikade på johanssons.
fisen och jag cyklade hem till fisen.
fisen och jag hade förfest a la 8an och 9an
fisen och jag vandrade till hotellet.
fisen och jag blev ohyggligt fulla.
fisen och jag dansade norrläningstyle.
fisen och jag åt kebab med bröd för moset var slut.
fisen och jag åkte taxi.
och när jag kom hem väckte jag hela huset med mitt plingande
för jag trodde att jag inte hade några nycklar, men det hade jag.
sen lyckades jag paja frysen och hälla lättdryck över hela köksgolvet.

fisen och jag hade en mucho greatos kväll.
och idag är det lördag. jag är bakis. och röd i hela ansiktet av
någon anledning som jag inte känner till.

ikväll är det discodans. jag saknar erik.