peewee


jag håller på o färgar mitt stackars hår.
det går .. bättre än förra gången. hurrey !
jag väntar också på att min såkallade pojkvän ska ringa.
hoppas jag hörde rätt om att han slutar jobba sex idag.
han är söt.
vi ska åka hem till the lovepar och grilla och spela lite spel.
Tony-san skulle visst också dit, det blir nog trevligt :)
har fått en 120 säng idag också (b.la), det är ganska skönt.
även fast den tar upp ungefär 50% av mitt rum.
nej, nu ska jag gå och döda tid vid tvn.  hej

stella was a diver and she was always down


idag är det  måndag.
på onsdag är det skolavslutning, vilket betyder att på onsdag får jag sommarlov.
Usch och fy vad skönt! Sen är det bara ett år kvar ..
Dagen efter midsommar åker vi till Umä, och sen vidare till pillisvillis :D

min vän är min vän och en hel del till.
min vän är världens bästa!

nu ska jag försöka sova bort min sjuka.
herrå.


play that funky music white boy

det är nog nästan omöjligt att inte vara glad en dag som denna.
Underbart väder, nästan för varmt, rummet är snart klart, och jag har den bästa !
What more is there to say?
Ikväll ska vi på "garden party" som mamma tjatar om att det heter (student fest på svenska)
Henkrik Nordgren tar studenten, den lilla tjyven :)
Hoppas jag är aningens friskare till dess bara, har ju åkt på en släng av förkyld/måilla sjukan.
Tack vara allra käraste simon färnqvist .. men han är söt ändå :)

nu ska jag ut i solen igen.
må väl