all I see is a big mistake

hoyla
Carolines fördelsedag, och Pontus har lämnat staden
på obestämd tid, pax för att sno hans rum !
På tal om rum så hade mammy städat mitt rum idag när jag kom hem
efter att ha ätit pizza med ems, rara goda mor :)
Om en vecka imorgon fyller jag år, jag längtar något jävulskt.
Nu ska jag färga håret och duscha
sen ska jag supa mig full med kärleksparet + havry + kanske sippy
+ kanske någon mer.
Jag är så jätte glad att vi är vänner igem, får se hur länge vi är det den här gången.
Men hur som helst är jag glad nu, och det är skönt :)


I love you more with every breath
truly, madly, deeply do


jag tror att jag vill klä mig i din hud

grattis sipp

jag har hittat min mobil, som varit borta i x antal timmar.
minst 6, och jag var nära att bryta ihop.
men nu är den åter funnen, jävla pontus cp hade gömt den !

idag har jag ätit godis, tittat på film, åkt kundvagn och sovit en hel del.
inte speciellt kul dag.
Imorgon (eller idag) ska jag till skolan, om jag orkar.
Kan bli svårt.

nu ska jag antingen gå upp till caroline eller gå och lägga mig
får se vart fötterna tar mig
au revoir



och jag skulle ha ringt dig ikväll men handen fastnade framför mig,
och jag skulle sagt "jag älskar dig" men stolthet kom i vägen
Och du eller jag, vem är konstigast, är det bara jag som förändrats?
ja nåt är borta, men nåt hittas, varje dag.

89237-20


när vi var oskiljaktiga

oheyohå
nu har jag missat historian och halva kultur och ide historian
och det enbart för att jag är en slö människa
+ att jag känner på mig att jag inte kommer kunna koncentrera mig för 5 öre.
Men nu måste jag åka dit iallafall, måste ju göra det där jävla bajsarbetet om roms teartar och
bla bla bla.

Det är tur att jag har Elin, åh, jag vore inte mycket utan henne.
"ku .. bajs" haha! I loooooove you!

och iväg åker jag på kerstin
ciao

var mot andra såsom du vill att andra ska vara mot dig

Jag är glad !
Jag är glad att jag har varit glad hela dagen, dubbelglädje that is! :)
Det har enbart kommit tårar ur mina ögon då jag cyklade till skolan,
och det berodde enbart på att det blåste så fasligt !
Okej då, jag grät en skvätt på socialkunskapen när vi såg den hemska filmen om aids.
Men det gills inte ! :D

Och .. jag har gått på precis alla lektioner idag, jag försov mig inte ens !
Lite lagomt stolt sådär :) Har inte ens varit trött idag ! hurra för mig.

Jag längtar så till lucia och tills marken är vit. Det är så mysipysigt med mörker och tända ljus och varmchoklad. Och åka pulka ! Tamigfan, jag och emma i vattentornsbacken, jihaow! :D

jag känner på mig att allt det här kommer lösa sig till det bästa, min kvinnliga intuition säger mig det :P


var god lyssna på dessa :
Toy dolls - Olga I cannot
Less than Jake - I would walk 500 miles
Eminem feat Nate dogg - shake that

Nu ska jag titta klart på Set it off. Må så väldigt väl :)




89237-13
hamstergang minus Elin, dem bringar mig glädje i mängder !
89237-17
Emma bringar mig glädje (inga låtsasglada miner här inte)
89237-16
Hon bringar mig förskräckligt mycket glädje, varje dag !
89237-15
Ibland bringar Simon mig mer glädje än någon annan kan göra :)


it cuts like a knife

god dag, god dag indeed!
En hel helg spenderad med min syster Caroline, inte mig imot.
Vi har tittat på ALLA avsnitten av topmodel säsong 4, tror jag. + några filmer.
Dock inte hela djungelgeorge, för vi somnade, och sedan var det någon kille som dansade balett när jag vaknade, skit ful !
Och så har vi smockat i oss natti godis och cocacola, det har varit trevligt :)
Men jag har lite ångest över att jag inte kommit mig för att plugga någonting :S

Imorgon är det måndag och skola, me not like!

Lyssna på David Gray - This years love
hyyyyyyyber bra låt!

nu ska jag läsa bert, i Love bert! :D

and I know that its not easy

all the times that Ive cried
keeping all the things I knew inside
Its hard, but its harder to ignore it
If they were right Id agree
but its them they know, not me
now theres a way and I know
that i have to go away
I know I have to go