jag ger dig allt jag har

come up to meet you, tell you Im sorry
you dont know how lovely you are
I had to find you, tell you I need you
tell you I set you apart
tell me your secrets, and ask me your questions
oh, lets go back to the start
running in circles, coming up tails
heads on a silence apart

nobody said it was easy
oh, its such a shame for us to part
nobody said it was easy
no one ever said that it would be this hard
oh, take me back to the start


I cant live if living is without you

hej jag heter Petra och jag är patetisk, jag svär mannen!
dra helvete! dra väg!


oh what I wouldnt give
to have you lying by my side
right here
cause baby
when you left
I lost a part of me


kom ihåg mig då

jag, kom nyligen hem från min alldeles kära as (amanda stidelius)
alltid ett nöje att umgås med henne
vi åt världens godaste sallad, tittade på världens tråkigaste tvprogram och snacka lagomt mycket skit.
+ att jag gjorde bort mig inför en förjävla snygg kille. "näööm"

nu tänkte jag kila in i duschen
sen väntar jag besök av elin öström. Latjo mannen!

fuck vad avundsjuk jag är!

tell you Im sorry, you dont know how lovely you are

min syster är en puck.
En skrikande, väsk rotande, jobbig puck!
Och så tog hon min cykel också!
Jävla satkärring!
Nu blev jag på dåligt humör.

Tänk vad mycket som skulle kunnat vara anorlunda nu
om jag hade användt min hjärna för en gångs skull.
you are free to call me cppetra
Jävla Mattias!


I took for granted, all the times that I thought would last somehow

Århundradets (kallaste natt) tråkigaste dag.
Smällt ihjäl en fluga, vart på biblioteket, köpt godis, tittat på tv, mått illa, pussat på Markus, bytt till min första playlist, ätit 4 bullar, läst lite ur "Lasermannen" (dock mest om Ian Melker Shering Wachtmeister), kramat mamma, sett världens fulaste bild på mig och förra årets "ragg", läst en tidning, och saknat min vän simon till fördärvet. Har ni hört på maken va?

Just för tillfället sitter jag och konverserar med Elin om den sjukt roliga bilden, jahejochhå som det kan gå!
Har planer på att vandra upp till övervåningen till min syster Carolines rum och möjligen hjälpa henne att måla. Eller så frågar jag om hon vill kolla på en film, ja, det lät bättre.

På söndag ska jag äntligen få träffa alldeles kära fray & annis igen, för att inte tala om Emma.
Och på söndag kommer Pontus hem, jobbigt att behöva lämna hans säng
men trevligt att äntligen få hem dem efterlängtade bilderna. Ganska skönt att ha Pontus hemma också.
Allt för mig for now.
ciao


back in business

godmorgon Sala, jag är tillbaks
skönt att vara hemma , men samtidigt skit piss tråkigt!
som jag älskar norrland ! en vacker dag flyttar jag dit !

Och norrland var sig likt, förutom att Ica tallen pojkarna inte längre jobbar på Ica tallen!
Vilken förfärlig besvikelse.
Men den snygga badvakten var kvar, samma som hjälpte mig med solariet förra året.
Och nummer 19 i det blåa fotbollslaget var äckligt snygg han också!

Under dessa 2veckor och 3 dagar haver jag:
(I vilhelmina) Fiskat, badat på "andra sidan", grillat på en ö, åkt båt, slagits jämt och ständigt med Kim, läst 20749845 böcker, tittar på topmodel, sakta med säkert utvecklat tinitus efter alla bilfärder med Pontus, sett ungefär 375 par foppa jävla äckel plast skor, gjort bort mig på konsum, druckit cocacola, slagit ihjäl myggor, tittat på fullfrys, bott i lägenheten med Caroline, försökt lära mig spela trummor, gungat,
(I umeå) Shoppat, solat/badat, spelat spel, sett en till baota snygg fotbollsspelare, färgat håret, tittat på film, badat i sävarån klockan 24.00, vart på rix fm festivalen och sagt "åker vi båt" i sömnen.
mm.

ja, det var väl i stortsett allt.
Nu ska jag äta frukost.
baba


89237-10