Totally fucked, cant hardly fucking stand


jag stannade hemma yesterday
städade ungefär hela huset på något konstigt sätt,
förstår inte riktigt hur jag orkade.
Sen kollade jag på någon film med carro, andersson (elvis) markus och sofia.
simon kom lite senare, efter 12 slaget ungefär.
Jag kramade lite på honom, han kramade lite på mig,
vi tittade på Blade Trinity, sen sussade vi till halv 11 kanske.
Då kikade vi på ..hm .. walking tall
sen kramades vi mer, och sen tog vi farväl vid 4.
sen dess har jag .. kollat på tv typ. jätte kul.
och imorgon är det måndag och skola.
jag är inte säker på att jag överlever.
nu ska jag krama ihjäl min mamma.
Gosh, man skulle nästan kunna tro att jag är lycklig :D
hey

och till the M, me nono in love with you.
me nono have sex with you ever again :S

89237-26
jag var blond förut, och så såg jag ut som en fisk också :)

fields of gold

dagen före idag var det fest hos danny-boy, det var sjukt lajbans!
det varo jag, emma, daniel, simon, havre, sara, kristin, ida, sanna, ica,
hinas, dalis, tobias, daniel, blixten, mattias, tony .. och sen minns jag inga fler.
men härligare människor får man då leta efter :)
fast det var sjukt jobbigt att gå upp halv 6, tror nog jag fortfarande var aningens full då
men trevligt är det att vakna upp brevid dig, alltid trevligt :D

idag blir jag nog hemma, min kamrat kommer nog över.
eller så åker jag till kamraten.
åh, jag tycker om kamraten!

nu ska jag städa en skvätt.
tjippen

well, yeah

tatu? ynne?
magaluff, snart är jag fast, som förr. sluta var så bra !
det pirrar i min mage och jag ogillar det väldigt mycket !
gift dig med mig?


and it hurts so bad

i really dont have the ork att bli kär i dig igen
im håller tumbsarna.

ge mig party, ge mig snygga män att dela säng med
haha!

.................

ibland känns ju livet bara helt ... värdelöst

all you need is love

4 oktober, inte långt kvar nu ..
ner till 155 meter i gruvan idag,
jag och elin såg gruvfrun, fast hon va utklädd till en livboj :P
sen åkte vi i en jätte läskigt backe vid turbo, och det gick turbo fort
haha, fan va roligt jag är! :D
sen hade vi matteB med joel och björn som ser ut som sebbe
och sen hade vi geografi prov
och sen spelade jag och emma in en film.
Väldans kul dag må jag säga! :)

Och så må jag säga att jag är nöjd med i stort sett allt idag.
jag har nog allt jag behöver, även fast vissa saker kunde vara bättre.

jag grubblar, och jag grubblar så mycket att det är läskigt
och den enda som fattar vad jag menar är elin öström.
för hon tänker precis lika dant som jag.
T.ex är det helt sjukt att alla människor man möter har ett "eget liv"
dem har också trådar som går ut, som sagt :D
äsch, jag ska inte ens försöka förklara.
Men livet är bra sjukt alltså
och jag är glad, jag är glad att jag är glad.


89237-25
I love you

89237-24
I love you

89237-23
I love you

89237-14
I love you