nyårsafton


funderar på o gå o lägga mig och sova bort hela nyår.
hade utan tvekan gjort de om det inte varit så
att jag ska ha fest här hemma. är så äcklig osugen!
dels för att jag är bajsförkyld och dels för att emma inte kommer.
och så är jag arg också. på två olika personer.
BLÄ!
neggo så in i bomben! inte har ja nå o dricka heller. bara äckel öl.
nästan så att man börjar grina ..

o så saknar jag erik.
+ att jag måste göra tacos också. döda mig långsamt!

amen nej, nu får jag ge mig.
nu rycker jag upp mig. nässprej och ipren + glad musik.
nu kör vi!


 
kom hem då !




åh! nu är jag aningens gladare igen!
lyssna på walk of life, bugga lite för mig själv.
frida kanske kommer (YESYESYESYES!!!)
och erik ringde nyss. (ÅHÅHÅH!)

:D


dr. feel good


det är fredag. och det är jullov.
om 3 dagar är det julafton. om 4 är det juldan.
och idag är det fredag som sagt. bra dag hittills.
vart i kyrkan, och sen gick jag o e och fikade, mysigt!
kommer antagligen bli bättre ikväll också. Me like! :)
po har åkt till vilhelmina. vilket betyder att det här blir min första jul utan honom.
dålig stil!
c har fått lägenhet också. jag kommer sakna henne, for sure.
kommer nog tvångs bo där en gång i kvarten, miiiiinst :D

nej fan, jag har ju ett jävla berg med kläder på mitt golv
håller på o rensar garderoben
lär väl fortsätta annars stryper moder min mig.
hej och hej och hej

dont worry, be happy


kan ha varit en av världens trevligaste helger.
studentfesten i fredags var ju inte så jätte hemskt dålig.
bussresan speciellt var kul, spya på händerna gillas ju :D
"det är helt sjukt, jag kommer inte bli tillfredsställd förens den här påsen blir tyngre"
eller
"10 kr, shit. trodde de skulle kosta typ ... 15"
sen blev det övernattning i hålan heby tills .. idag. (söndag)
det var ju inte heller så jävla hemskt ..

kollade på 15 avsnitt av jul i kapernaum med c nyss också.
man blir ju nästan tårögd av nostalgin :D

och glad som ett jävla svin är jag också. Bra dag! Bra skit! Bra liv! Bra människa!
och så är det ju julafton om 8 dagar också, helt konstigt va fort året gått.
och sen är ju frågan vad man ska göra på nyår också. blev ju inge sälen.

aaahhw, helt jobbigt glatt det blev nu.
ska lägga mg o kolla på pelle svanslös julkalendern.
feel well and må bra.
Ciao


happyhappyhive

12 december. 09.16


"aa, det är steve."
yes, idag är den dag då jag ska börja på min uppdragsbok
som jag fick av elin öström för x antal år sedan. imorgon ska jag köra steve grejen.
eller det kanske jag inte skulle ha berättat i förväg? oh well.
ser iallafall fram emot att bjuda hem sex främlingar på middag. hjälp!

idag är det onsdag. veckans jobbigaste dag. börjar 8.15 slutar 15.30
beslutade mig därför för att ta ledigt såhär på morgonkvisten (som jag gör i stort sett varje morgon iofs)
tänkte åka lagom tills filosofin börjar med lennart som har dålig motorik. världens genom tidernas
tråkigaste lekton. på riktigt. + att man knappt hör vad han säger för han sluddrar så fasligt.
sen blir det en 2,5h religions lektion. prima liv !

men om man räknar bort att det går katastrofalt i skolan så ter sig väl livet
ganska trevligt ändå. Även fast jag gärna hade ändrat lite på min och Mr. S relation.
jag gillar inte o bråka. de är dåligt. men ja, det är ju inte upp till mig.

nu tänker jag ta lite pepparkaksdeg och träna på socialkunskapen tills imorgon.
hoj.

ziggy stardust


jag dog inte.
(även fast det kanske har verkat så)
nej. jag lever väldigt mycket. i feel on top of my game
eller hur det är man säger .. :)
glad as a kk-k-kastrull !

aha. igår var det partey. blev hotellet också.
och jag sjöng på scenen. lite för full var jag nog.
300kronor fattigare också för en tripp till heby.
men de var det nog värt :)
mår dock inte så himla superduper idag.
ont i huvet och illamående.

tror jag ska lägga mig och kolla på film nu.
sen kanske c och jag ska baka pepparkakor.
fidellitt