Satisfied mind


Onsdag och jag vaknade i C`s lägenhet bredvid min karlakarl, två tummar upp för det.
Låg och hade det bra i sängen till 11, då emma ringde och väckte mig. Her mission in life skulle jag tro.
Lagade äcklig mannagrynsgröt och drog mig framför datorn och
"Like sand through the hourglass, so are the days of our lives", nästan så man måste se morgondagens avsnitt också.
Med betoning på nästan som Frida Sterner skulle sagt..
Och vid 17.00 kom karlakarlen tillbaks och plingade på dörren,
efter att jag haft världens crave efter honom hela dagen. Kärlekskrank indeed.
Hem till Emmas syster sen och testa massa olika grejer. Och jag kan som vanligt inte säga nej.
Ungefär som när jag blev centerpartiets nyckelperson i ... Västmanland?
HoHojaja.

Nehej, nu har jag snart missat hela fotbollsmatchen.
farväl.


Kommentarer
Postat av: Fray

Like sand through the hourglass, so are the days of our lives! haha detta är en klassiker från 90-talet, löv it! vafan haru fikat och köpt smink för femhundringen? en anna satt in den på banken idag med betnoning på banken ;)

2008-06-25 @ 23:10:09
Postat av: elin

jävlig sen kommentar med det var faktiskt "bara" i sala. Våra bästa år.. ojojoj

2008-07-09 @ 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback