livet


Midsommar har passerat. En väldigt trevlig midsommar hemma hos Hannes.
Åt god mat, sjöng, blev full, fick midsommarstången över mig, vaknade i pasta and so on :)

Och igår var jag och gnagarna (EÖ, AB, FS, EH, PB) ute i Ringvalla hos annis i husvagnen och hade det lajbans.

C har flytt landet bort till Amerikatt så jag övernattar i hennes lägenhet, det är behagligt så länge erik är där.
Annars går jag mest runt och är rädd.


Här nedan följer 3 filmer från husvagnskvällen.
3 smakprov på hur jävlarns jävla kul vi alltid lyckas ha.
Länge sen jag skrattade så mycket :D



 
5 av 5 toasters, två flugor i en smäll, the best movie there is, Älskar`n !!!


 
Elin sjunger Coldplay in på småtimmarna, och mitt ljuvliga skratt där i slutet.



Skulle filma pajsarna, precis då välter husvagnen ..

Kommentarer
Postat av: fray

HAHAHAHAHAHAHAA! fyfan det blir ju inte bättre av situationen av att jag skriker vi faller vi faller vi faller! räddas de som räddass kan! ÄLSKA första videon också !

2008-06-24 @ 12:11:55
Postat av: emma

haha fyfan vad kul

2008-06-24 @ 13:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback