The song went on forever


Torsdag den 5 juni och min allra första dag som arbetslös.
Igår var det onsdag, studentdagen.
Fotografering i parken på morgonen, fika på johanssons med klassen och skrev i mössor.
Kyrkan klockan 13.00, den sista av 12 avslutningar. Blandade känslor.
 Avslutningsmiddag klockan 15.00
och studenttåg ner till parken 17.15.
Åkte "en vit bil med svarta däck" tillsammans med viktor ("cutefeeling").
Firade med släkten med dögod mat och döbra presenter.
Åkte hem till fisen en stund vid 11 med det var ju inte mycket att hänga i julgranen.
Gick till filip med ahlmen och öströmen och kollade på midnätterna.
Avslutningsvis sov jag med den människan jag tycker allra mest om.
Sammanfattat var det en helt jävla sjukt underbar dag! :)

Torsdag då, arbetslös .. Ångesten är påväg känner jag.
Imorgon är det champagnefrukost och tacobuffè.
Och nu ska jag tjocka i mig ..







a hundred thousand words could not quite explain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback