see you next Tuesday, you is a punk



Lever numera på svältgränsen då mina två målsmän har begett sig till Österrike och Fotbolls Em.
Och allra käraste Kerstin har varit ur funktion sen i fredagsnatt då jag och erik stötte på wollie bollie.
Men nu är hon back on track igen, min händiga sida kom fram för första och sista gången.
Är dock inte så jätte säker på att jag orkar ta`n o handla mat.
Det där med o vara pigg och alert är ju inte riktigt min grej ..

Dåligt väder är det idag också. Kanske skulle tvinga ner buten till lärkan och ett solarium.
Men först ska jag fortsätta djävulsstädningen.
Och later on kommer Erik, svårt o hålla smilisarna nere :)

med kärlek, p.


Kommentarer
Postat av: emma

tidig morgon - väck i huve!

2008-06-12 @ 18:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback