i never thought you were a fool, but darling, look at you.


Bra dag igår.
Kärlekslunch med Emma på månsans uteservering
planering inför nästa vecka.
Kollade på lägenhet med stor P
och umgicks med de 4 personerna som står mig närmast.
Lite fotboll, lite mat, lite Tp, mycket skratt.
Cyklade iväg på Kerstin runt 11 räddare än någonsin.

Idag är det fredag den trettonde.
Ska ta buten ner till stan snart för en fika at johanssons skulle jag tro.
Hem och städa bort allt jävla skit här hemma.
Och sen vet jag iche. Beslutsångest liksom. Time will tell.

Börjar bli riktigt långtråkigt o va ensam hemma nu.
1 vecka kvar.
Funderar på att tvångsomhänderta någon av mina compadres.


Nehej, nu är jag off mot stan.
feel well.

Kommentarer
Postat av: emma

come with us

2008-06-13 @ 14:44:28
Postat av: Fray

hej!

2008-06-13 @ 15:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback