i get by with a little help from my friends


Lustig afton med duon igår, speciellt "vas", HaHa !
Åt på rhodos och begav mig hem när de började kolla på skräckfilm
inte min grej.
Mer målning idag, börjar kännas i axlarna
men fruktansvärt skönt att inte bara ligga hemma.
Tänkte ta Kerstin ner till lärkan snart
och sen blir det vining med Islandsdream and then hörnan.

c ringde nyssens, hon är söt.
Kommer hem på söndag, jag längtar :)


Fred på vår jord / pb





jag har förlorat dagar och ett hopplöst år
jag har trampat upp stigar där gränserna går
och du blir aldrig en vän igen
en mot en
tills morgonen kommer


men innan morgonen kommer
vill jag lämna några varma rader
kanske möter vi en vår igen
jag ångrar inga steg vid din sida
jag vattnar dina växter än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback