the walrus


Intressant playlist från 2005, mest Håkan Hellström och Kent ..

Degig dag.
upp tidigt igen, jag är tamefan inte byggd för det.
Och som av någon slags slump kom prolog damen, matte kompanjonen från högstadiet,
My Eriksson förbi och räddade mig från 848n. Tack och bock !
Tog en powernap och sen åkte jag och workade stjärten av mig.
Gick strålande bra idag, inte väldigt mycket kvar nu, mucho skönt :)
Hem och städa och lyssna på min allra käraste som jag hittade i garderoben.
Grilla med la familia minus stor P. Träffade C för första gången på över 3 veckor.
kärt, mycket kärt återseende. 
Gillar dock inte att hon köpt på sig massa snygga kläder och skor .. orättvist.


Och jag har kommit på att jag har alldeles för lite tid att göra saker jag vill göra
fast samtidigt alldeles för mycket tid för att orka göra någonting.
Jag skulle helst vilja vara i samma sinnesstämning som jag var i förra Salafestivalen.
eller kanske omringad av samma människor. Iallafall en .. 

Den stora frågan är dock  var fasiken ligger vattentornet i vilhelmina?  


Nehej, nu ska jag fortsätta städa och njuta av mitt eget sällskap.
Au nånting. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback