födelsedag


Kvinnan som en dag för länge sedan krystade fram mig har idag uppnått en ålder av 47 år.
Och något som inte alls är värt att nämna egentligen är att för precis två år sen idag
spelade jag minigolf med ett kärlekspar
som inte längre är ett kärlekspar + annelie back och frida sterner.
Jag förlorade pga partypingle med familj.

En dag som denna har varit väldigt händelselös
vaknade i bastun klockan 8.
Solade, sov, åt kakor, drack jordgubbssaft, sov, åt gräslök,
gömde mig för katten, var arg, sov, åt tårta.


ett plus är dock att dagens inlägg är aningens gladare än gårdagens
även fast natten med dess tankar var den drygaste på länge.
för mycket ensamhet leder till alldeles för mycket tankar.
För mycket tankar om ting som blivit berättat för mig
som jag verkligen inte ville veta.
But tatu ynne, jag låter icke tyngdkraften ta mina munjipor :)


chi

Kommentarer
Postat av: emma

Påminn mig inte!



Snart är det lördag!!! :D

2008-07-03 @ 20:09:50
Postat av: fray

haha minigolfen 8 hål på varje runda! och farsan kom ut med telefonen och du sa " åhh äre till mig" och svara så fint =) miss you

2008-07-09 @ 23:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback